Vážení zákazníci,

 

internetový obchod ElumaBaby.sk neprevádzkuje kamennú predajňu. Zaoberáme sa len zásielkovým predajom a v sídle spoločnosti sa nenachádza predajňa ani sklad tovaru. Osobný odber preto nie je možný. 

 

Objednaný tovar zasielame výlučne prostredníctvom prepravnej spoločnosti DPD. Spôsob platby: dobierka alebo platba prevodom vopred (podľa vášho výberu). Poštou tovar nezasielame. Ďakujeme za pochopenie.

 
AKTUÁLNY CENNÍK PREPRAVY:
 
DORUČENIE
Eur s DPH
Kuriér DPD
4,00 €
Objednávky nad 200 €5,00 €
Objemné zásielky (napr. komody)8,00 €
 
 
TERMÍN DODANIA
 
Pri každom produkte je uvedená DOSTUPNOSŤ = počet PRACOVNÝCH DNÍ potrebných na ODOSLANIE vašej objednávky. Vyhradzujeme si právo odoslať Vašu objednávku až keď bude kompletná a v termíne, ktorý zodpovedá položke s najdlhšou dostupnosťou. 
 
Aby doručenie objednaného tovaru prebehlo bez problémov a podľa možnosti k vašej maximálnej spokojnosti, zásielky sa snažíme dôkladne zabaliť a zároveň poskytujeme maximum informácií o preprave zásielky k vám: 
 
1/ v deň odoslanía balíka obdrží zákazník e-mail o tom, že zásielka bola odovzdaná na prepravu. 
 
2/ zákázník zároveň obdrží e-mailom link na sledovanie pohybu svojej zásielky na stránkach DPD (t.j. kedy došlo k vyzdvihnutiu zásielky, kde sa práve nachádza a v ktorý deň bol balík prevzatý na rozvoz k zákazníkovi).
 
3/ v deň odoslania balíka vo väčšine prípadov obdržíte aj SMS o odovzdaní zásielky do prepravy.
 
Balík OČAKÁVAJTE najskôr NASLEDUJÚCI PRACOVNÝ DEŇ po odoslaní. Kuriér DPD by vás mal kontaktovať vopred telefonicky a dohodnúť s vami prevzatie zásielky. Ak si zásielku v daný deň prevziať nemôžete, môžete si dohodnúť s kuriérom dodanie v iný deň (max. do 7 dní).
Čo robiť, ak ste sa dohodli s kuriérom na náhradnom doručení zásielky a nikto vám balík nepriviezol? Pokiaľ máte sms s číslom resp. kódom vašej zásielky, volajte infocentrum DPD tel. 18 373 a informujte sa na problém resp. dohodnite si nové doručenie.
 
 
Prosíme zákazníkov, aby neváhali a okamžite sa obrátili na infolinku DPD (tel. 18 373) alebo na nás (obchod@elumababy.sk, tel 0907 593 786) pokiaľ nedošlo k dodaniu balíka podľa dohody s kuriérom. Často sa stáva, že došlo k nepochopeniu termínu dodania príp. inej chybe a balík zostane na sklade DPD. Po uplynutí lehoty 7 dní sa nám balík vráti a tovar vám nebude doručený.
 
 
V prípade akýchkoľvek problémov s nedoručením zásielky podľa dohody s kuriérom sa môžte obrátiť aj na nás, tel. 0907 593 786 (eshop ElumaBaby.sk) alebo emailom na obchod@elumababy.sk. Preveríme, kde sa váš balík nachádza alebo poskytneme informácie, ako ďalej postupovať. Termín prevzatia je však nalepšie dohodnúť si priamo na infolinke DPD, nakoľko zákazník najlepšie vie kedy a kde si bude vedieť balík prevziať.
  

  

VYSVETLENIE ZÁKLADNÝCH POJMOV: 

  

SKLADOM - tovar sa nachádza fyzicky na našom sklade. Vašu objednávku (ak obsahuje len tovar skladom) odošleme podľa prevádzkových možností do 1-3 pracovných. dní.
   
SKLADOM U DODÁVATEĽA - tovar je na sklade u nášho dodávateľa. Tovar pre vás objednáme a vašu objednávku ODOŠLEME do 10-15 pracovných dní.
 

   
ĎAKUJEME, ZE REŠPEKTUJETE DODACIU DOBU. Objednávky sa vždy snažíme expedovať v čo najkratšom možnom termíne a k vašej spokojnosti. Bližšie informácie o dodacej dobe Vám radi poskytneme e-mailom na obchod@elumababy.sk alebo telefonicky na 0907 593 786.

TOP